Fusion

ٌٌٌٌٌٌWelcome

تاریخ : شنبه 21 مرداد 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

AMD Fusion* رویکردی نو در جهت طراحی پردازنده ها می باشد.

APU* ترکیبی از امکانات قدرتمند GPU  و CPU می باشد که در قالب یک پردازنده ارایه خواهد شد.

Fusion نسل جدید پردازنده های AMD می باشد که در اینده نزدیک به بازار جهانی کامپیوتر عرضه خواهد شد.تکنولوژی ترکیبی از پردازنده های AMD و پردازنده های گرافیکی ATI که در قالب یک چیپ ارایه می شود.چیپ مورد نظر حاوی پردازنده های مرکزی رایج به علاوه یک یا چند پردازنده گرافیکی می باشد.تمامی این پردازنده ها قادر به فعالیت در فرکانس های مختلف می باشند.

نکته قابل توجهی که اهمیت این تکنولوژی را به وضوح اشکار می سازد تغییر شعار کلی کمپانی AMD از Smart Choice یا انتخاب هوشمندانه به The Future is Fusion یا اینده یا قیوژن می باشد.

 

اولین پردازنده Fusion به نام Shirki در اینده ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد.این پردازنده دو هسته ای ترکیبی از پردازنده Phenom و پردازنده گرافیکی ATI RV800 می باشد.به زودی شاهد ساخت و عرضه پردازنده هایی با چیپ 32 نانو متری به جای چیپ های 40 نانو متری خواهیم بود و انقلابی بزرگ در تولید و ارتقای هسته های نسل جدید کمپانی AMD می باشد.در ادامه این مطلب اشاره ای به دو نمونه از کاربردهای فناوری Fusion در عرصه تولید خواهیم داشت.

Rain Recording

در ساخت و تولید سیستم های ضبط دیجیتال و استودیو های خانگی Rain Recording از پردازنده های AMD Phenom بهره گرفته شده است و سرعت بالا،کیفیت صدای عالی و شفاف را با حفظ مشخصه های اصلی صدا در اختیار کاربران تازه کار و حرفه ای قرار می دهد.

Otoy

در ساخت ابر کامپیوتر جدید AMD Fusion Render Cloud از پردازنده های جدید AMD و پردازنده های گرافیکی ATI استفاده شده که توسط نرم افزار های گروه OTOY پشتیبانی خواهد شد.کیفیت تصویر بسیار بالا و شبه واقعی در محیط بازی های کامپیوتری و صنعت فیلم سازی،انقلابی نو در عرصه تصویر ایجاد خواهد نمود.ترکیبی خارق العاده از چیپست AMD Phenom Processors AMD 790 و پردازنده گرافیک ATI Radeon HD 4870.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مقالات CPU

آخرین مطالب

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 54439
بازدید دیروز : 39156
بازدید هفته : 54439
بازدید ماه : 4238544
بازدید کل : 1582624238
تعداد مطالب : 405
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 544