سوالات

ٌٌٌٌٌٌWelcome

تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri


بهترین نرم افزار دانلود چیست؟

 

همان طور که می دانید دانلود از طریق مرورگرها محدودیت هایی از قبیل محدودیت دانلود هم زمان و محدودیت مدیریت آن ها و غیره برای ما ایجاد می کند و در صورت قطع ارتباط ما با اینترنت اطلاعات دانلودشده از بین می رود.
ما می توانیم با استفاده از نرم افزارهای مدیریت دانلود این محدودیت ها را بردایم و از بسیاری امکانات دیگر این نرم افزاها بهره ببریم.
نرم افزارهای زیادی موجود است تا مدیریت دانلودهای ما را در اختیار بگیرد اما ما دو نرم افزار رایج و قوی که قابلیت استفاده همگانی داشته باشد به شما معرفی می کنیم.
1- نرم افزار Internet Download Accelerator که به اختصار IDA نامیده می شود.
2- نرم افزار Internet download manager که به اختصار IDM نام دارد.
از امکانات این نرم افزارها، برنامه ریزی برای ساعات انجام دانلودها و ترتیب انجام آنها و سرعت و تعداد دانلود همزمان و امکانات دیگر می باشد.


تغییر رمز gmail

 

برای این کار وارد شناسه gmail خود شوید. دربالای صفحه روی setting کلیک کنید. در این صفحه روی Account کلیک کرده، سپس روی Google Account Setting کلیک کنید. در پنجره ای که باز می شود در ستون سمت چپ و در قسمت Edit Personal Info روی Password کلیک کنید. در این قسمت می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید


وصل کردن دو کامپیوتر با کابل کراس

 

من و دوستم یک کارت شبکه و یک کابل کراس خریده ایم. چگونه باید دو کامپیوتر را به هم متصل کنیم؟ چون پس از اتصال کابل هنوز در کنار آیکون شبکه آنها علامت ضربدر وجود دارد.
پاسخ : پس از اتصال کابل کراس به کارت های شبکه باید چراغ پشت کارت های شبکه روشن شود و ضربدر قرمز رنگ هم از کنار آیکون کارت شبکه برداشته شود.
اگر چنین اتفاقی نمی افتد، احتمالا کابل شما مشکل دارد. البته از Enable بودن کارت شبکه خود هم اطمینان حاصل کنید. برای این کار در کنترل پنل وارد قسمت Network Connection شوید. روی Local Area Connection کلیک راست کنید. اگر اولین گزینه Enable است به این معنی است که کارت شما غیرفعال است. روی Enable کلیک کنید تا فعال شود. اگر هم اولین گزینه Disable است کارت شما فعال است. البته برای اطمینان بیشتر می توانید آن را Disable و سپس Enable کنید. پس از این کار دوباره روی LAN کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید. روی TCP/IP کلیک کرده و سپس روی Properties کلیک کنید. برای برقراری ارتباط بین دو کامپیوتر بهتر است به آنها IP هم بدهیم IP Address یکی را 192.168.0.1 و دیگری را 192.168.0.2 قرار دهید. Network هر دو را هم 255.255.255.0 قرار دهید. در منوی run با دستور 192.168.0.1 می توانید کامپیوتر دیگری را مشاهده کنید.


هنگام دیدن بعضی صفحات اینترنت پیغام خطایی نشان داده می شود و می پرسد که آیا می خواهید صفحه Debug شود یا خیر. چگونه می توانم این پیغام را غیرفعال کنم؟

 

برای غیرفعال شدن این پیام که هنگامی که محتویات برخی از صفحه های اینترنتی به درستی اجرا نمی شود نشان داده می شود درقسمت Run برنامه Regedit را اجرا کنید و به مسیر زیر بروید :

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\InternetExplorer\Main

مقدار Disable Script Debugger را بیابید و مقدار آن را به Yes تغییر دهید.


کامپیوتر من از طریق تلفن به اینترنت متصل می شود. هنگامی که کامپیوترم خاموش است و تلفن زنگ می زند کامپیوترم روشن می شود. چگونه باید از این کار جلوگیری کنم؟

 

کامپیوتر خود را دوباره راه اندازی کنید و با فشردن کلید Del به تنظیمات بایوس خود بروید. منوهای این قسمت بسته به نوع مادربرد شما متفاوت است. به منوی Power Management بروید و گزینه های مختلف مانند Modem Ring on را غیرفعال کنید تا در هنگام زنگ تلفن کامپیوتر شما روشن نشود. فراموش نکنید که تغییرات را باید ذخیره کنید و از بایوس خارج شوید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سوالات متداول

آخرین مطالب

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 63139
بازدید دیروز : 39156
بازدید هفته : 63139
بازدید ماه : 4325631
بازدید کل : 1583494325
تعداد مطالب : 405
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 631